Collecte App

Tegenwoordig heeft bijna iedereen in Nederland een smartphone. In Nederland is dat ruim 81% van tussen de 18 en 80 jarigen. Ook tijdens zondagse kerkdiensten hebben de meeste gemeenteleden hun smartphone op zak. Dit in tegenstelling tot contant geld. Kerken worstelen daarbij met een terugloop in de Vaste Vrijwillige Bijdrage en collectes.

SocieApp komt beide problemen tegemoet. Via een eenvoudige toets op de smartphone kan een gemeentelid een donatie doen. Meerdere kerken hebben SKW laten weten hier positieve ervaringen mee te hebben. Lees hier bijvoorbeeld de ervaringen van GKv Almere.

De app is ontwikkeld voor communicatie binnen studie en sport verenigingen. Speciaal voor kerken is een collecte module ontwikkeld en toegevoegd. Meer informatie leest u op: Socie App Kerken

collecteapp