Menu top

Digitale Algemene Ledenvergadering 2020

Op deze webpagina vindt u alles over onze algemene ledenvergadering van 2020. Helaas kan dit jaar de vergadering niet live doorgaan op het geplande moment. Alle leden werden hierover geïnformeerd, klik hier voor meer informatie. Daarom houden we de vergadering in twee delen: een digitaal deel en een ‘fysiek’ deel.

Tijdens het digitale deel kunt u op deze webpagina alle benodigde stukken vinden en vragen stellen. Leden kunnen hun stem uitbrengen. De vergadering vindt plaats van 3 t/m 17 juni 2020.
Tijdens het fysieke, live-deel van de vergadering is er ruimte om inhoudelijk door te praten, bijvoorbeeld over het Ontwikkelfonds. Ook nemen we dan afscheid van voorzitter Piet Mars. De datum van het fysieke deel van de vergadering wordt later gepland, in afwachting van een veilige situatie in verband met het coronavirus.

De digitale vergadering vindt plaats van 3 t/m 17 juni 2020.

Later in het jaar hopen we aanvullend een fysieke vergadering te houden.

Vergaderstukken:

Digitale Algemene Ledenvergadering 2020

Gestelde vragen

Alle leden kunnen tijdens de vergadering vragen stellen over de vergaderstukken. Wilt u zelf een vraag stellen? Dit kan per e-mail naar info@steunpuntkerkenwerk.nl.

Hieronder leest u de gestelde vragen geanonimiseerd en met bijbehorend antwoord.