Samenwerken en verbinden… maar hoe??

Krimpende ledenaantallen, teruglopende financiële middelen, langdurig openstaande vacatures in kerkenraad en commissies, nieuwe ontwikkelingen en behoeftes rond de inzet van predikanten…

De uitdagingen in ons kerkverband liegen er niet om! Misschien merkt u daar in uw gemeente (nog) weinig van, maar voor andere gemeenten zijn deze uitdagingen pijnlijk actueel.
Hoe kunnen wij als kerken in deze uitdagende context van elkaar leren? Elkaar helpen?!
Welke rol speelt (classicale) samenwerking hierin en wat zijn de behoeftes, mogelijkheden en kansen?!

Denk en discussieer mee tijdens de regioavonden “Samenwerken & Verbinden” van Steunpunt Kerkenwerk en Predikantenvereniging|CGMV op D.V. 23 en 24 september.
Deel, leer en draag bij aan de visie- en beleidsvorming rond deze uitdagende vragen!
SKW en Predikantenvereniging nemen dit mee in de verdere ontwikkeling van diensten en voorstellen tot veranderingen.

De uitnodiging met meer informatie en het aanmeldformulier vindt u via deze link. Aanmelden kan nog tot 18 september!